مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت 16:352017-08-22دانش

دانشگاه کردستان میزبان معاونین دانشجویی دانشگاه ها می شود


معاون دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: نشست معاونین دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سنندج برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عثمان عزیزی در جمع خبرنگاران رسانه های استان کردستان اظهار کرد: در این اجلاس دو روزه معاون دانشجویی و رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیران کل این معاونت و معاونین دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور حضور داشته و در خصوص موضوعات دانشجویی و رفاهی دانشگاه ها به تبادل نظر می پردازند.

وی گفت: افتتاحیه این نشست صبح روز چهارشنبه اول شهریور ماه با حضور استاندار کردستان در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان برگزار می شود.

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان با اشاره به برنامه های مدون دولت در حوزه توسعه حوزه رفاهی دانشگاه ها، نقش معاونین دانشجویی را در پیشبرد این موضوع مهم و تاثیرگذار عنوان کرد.

عزیزی افزود: معاونین دانشجویی دانشگاه های کشور در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در کارگاه ها و دوره های آموزشی مختلف حضور خواهند داشت و در خصوص رونق فعالیت ها به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

دانشگاه کردستان در سال 1355 کار خود را با عنوان دانشسرای عالی سنندج وابسته به دانشگاه تربیت معلم تهران آغاز و در سال 1370 وزارت علوم، تحقیقات و فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کردستان میزبان معاونین دانشجویی دانشگاه ها می شود

دانشگاه کردستان میزبان معاونین دانشجویی دانشگاه ها می شود