مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1396 ساعت 14:102017-08-26سياسي

روایت بهروز رضوی از یک داستان دفاع مقدسی


سه عنوان کتاب دفاع مقدسی گزینه های برنامه «کتاب شب» رادیو تهران هستند که قرار است یکی از آنها در هفته دفاع مقدس با صدای بهروز رضوی خوانده شود.

- سه عنوان کتاب دفاع مقدسی گزینه های برنامه کتاب شب رادیو تهران هستند که قرار است یکی از آنها در هفته دفاع مقدس با صدای بهروز رضوی خوانده شود.

محمدباقر رضایی، نویسنده و کارشناس برنامه کتاب شب رادیو تهران در گفت وگو با ایسنا درباره طرح خواندن کتابی با موضوع دفاع مقدس توضیح داد: در حال بررسی سه کتاب زمین سوخته از احمد محمود ، نخل های بی سر از قاسمعلی فراست و کشته عشق از اسماعیل فصیح هستیم تا از میان آنها یکی را به عنوان کتاب انتخابی، در هفت قسمت 20 دقیقه ای برای بازخوانی آماده کنیم تا مردم در سالگرد روزهای اولیه جنگ یک رمان دفاع مقدسی را در هفت شب پی در پی با صدای بهروز رضوی از این برنامه بشنوند.

رضایی با اشار ویژگی های این سه رمان بیان کرد: کتاب زمین سوخته به قلم احمد محمود چندان روایی نیست و بیشتر گفت وگو محور است؛ بنابراین در صورت انتخاب تنظیم و خوانش آن در برنامه کتاب شب ، بسیار سخت و دشوار خواهد بود، گرچه مطمئنا بهروز رضوی از پس روایت آن برخواهد آمد.

کتاب نخل های بی سر نیز به خاطر انطباق مفهومی با آرمان های دفاع مقدس بیشتر تن به خوانش رادیویی می دهد، ولی چون در واقع یکی از اولین رمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بهروز رضوی از یک داستان دفاع مقدسی

روایت بهروز رضوی از یک داستان دفاع مقدسی