مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1396 ساعت 12:202017-08-28سياسي

گزارش کمیسیون مجلس درباره دلایل جلوگیری از سخنرانی علی مطهری در مشهد (+متن)


" گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره علل ممانعت از برگزاری سخنرانی علی مطهری نایب رییس مجلس در مشهد قرائت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اصغر سلیمی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 6 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره علل ممانعت از برگزاری سخنرانی علی مطهری نایب رییس مجلس در مشهد را قرائت کرد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: در راستای اعمال بند 7 ماده 49 قانون آیین نامه داخلی مجلس گزارش کمیسیون درخصوص موضوع ممانعت از برگزاری سخنرانی علی مطهری نایب رییس مجلس در مشهد که بنا به دستور رییس مجلس شورای اسلامی تهیه و تنظیم شده است و این گزارش به استناد اصول 3 ، 27 و 84 قانون اساسی و در راستای اجرای بند 11 ماده 24 و ماده 49 قانون آیین نامه داخلی مجلس توسط هیات اعزامی از کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به مشهد تهیه و جهت قرائت در صحن علنی تنظیم شده است.

وی افزود: در پی دعوت مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی از علی مطهری برای ایراد سخنرانی در مراسم روز اربعین حسینی(ع) با عنوان "امام حسین (ع) و اصلاح امت" و با قبول این دعوت از سوی نایب رییس مجلس، هماهنگی های اولیه مجمع با معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی صورت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش کمیسیون مجلس درباره دلایل جلوگیری از سخنرانی علی مطهری در مشهد (+متن)

گزارش کمیسیون مجلس درباره دلایل جلوگیری از سخنرانی علی مطهری در مشهد (+متن)