مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1396 ساعت 07:302017-08-30اقتصادي

مهارت آموزان کشورمان عازم ابوظبی می شوند


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران می گوید هدف گذاری آموزشی سازمان در چهار ماه نخست امسال 7 درصد بیش از تعهدمان بوده است.

او از اعزام تیم کارآموزان مهارتی کشورمان به مسابقات ابوظبی در مهرماه امسال خبر داد.

- مجید تهرانیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال 4 میلیون و 500 هزار نفر ساعت در بخش دولتی و 21 میلیون نفر ساعت در بخش خصوصی باید آموزش بدهیم که بر اساس آمار گرفته شده در چهار ماه اول سال 7 درصد از سطح تعهدمان بالاتر بوده ایم به نحوی که در بخش دولتی یک میلیون و 800 هزار نفر آموزش دیده اند.

وی با اشاره به اعزام تیم کارآموزان مهارتی کشورمان به مسابقات جهانی مهارت ابوظبی در مهر ماه گفت: تیم به شدت مشغول کار و تمرین است و در اردوهای آمادگی به سر می برد.

در تجهیزات به روز در بعضی رشته ها مشکل داریم و متاسفانه به دلیل برخی تحریم هایی که از گذشته بوده اجازه ورود ما به این رشته ها را در مسابقات امسال ندادند.

تهرانیان افزود: البته امسال چند رشته را اضافه کردیم و با مذاکرات متعدد توانستیم آنها را متقاعد کنیم زمینه حضور در تعدادی از رشته ها به دلیل گذر از تحریم ها فراهم شود که با تعدادی از آنها موافقت کردند و تعدادی را قبول نکردند با این حال تمام کارآمزان و مربیان به سختی در حال تلاش هستند تا امسال حضور مقتدرانه ای در مسابقات جهانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزان کشورمان عازم ابوظبی می شوند

مهارت آموزان کشورمان عازم ابوظبی می شوند