مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1396 ساعت 13:202017-08-30سياسي

چه کنیم «تهران جدید» شادتر باشد


دبیر انجمن علمی اقتصاد شهری ایران با بیان اینکه ما می توانیم خوشبخت تر از این که هستیم باشیم به شرط اینکه مهارت های لازم را برای این کار بیاموزیم و آنها را به کار ببندیم، - گفت: خوشبختی به معنای داشتن امکانات بیشتر و گران قیمت تر نیست بلکه خوشبختی با احساس عدم نیاز انسان ها ارتباط دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محسن طباطبایی مزدآبادی با اشاره به برنامه ارائه شده از سوی شهردار تهران تحت عنوان شهر امید، مشارکت و شکوفایی گفت: یکی از محورهای ویژه این برنامه بحث توسعه فرهنگی و اجتماعی است که اغلب در مدل های مشابه سیاست گذاری کمتر بدان توجه می شود.

وی با اشاره به اینکه تهران امروز در حوزه زیرساخت ها وضعیت به نسبت مطلوبی دارد و روند پیشرفت نیز مورد توافق قرار گرفته است، تصریح کرد: با این حال در خصوص ابعاد توسعه فرهنگی و اجتماعی این کلانشهر کمتر بحث شده است و امید می رود در دوره جدید این بعد پر رنگ شود.

طباطیایی با اشاره به اینکه یکی از شاخص های کیفیت توسعه انسانی برخورداری از شادی و رفاه ذهنی است، گفت: این امر مسئله و مولفه ای که بسیاری از دولت ها از آن به عنوان نمادی برای رفاه عمومی ، زندگی بهتر و ادراک احساس خوشبختی بیشتر شهروندان خود استفاده می کنند و تلاش دارند به آن دست پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کنیم «تهران جدید» شادتر باشد

چه کنیم «تهران جدید» شادتر باشد