مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1396 ساعت 11:102017-09-02اقتصادي

قیمت ویلا ساحلی و جنگلی در شمال چقدر است؟


جاده های چالوس و هراز برای اکثر ما خاطرات زیبایی را زنده می کند و همیشه از لحظه شروع سفر به شمال تا رسیدن به مقصد برای مان جذاب و لذت بخش است؛ به همین دلایل است که اجاره و خرید ویلا ساحلی و جنگلی در شمال بسیار پرطرفدار است، بطوری که در شهرهایی مانند نور، رویان، سیسنگان و چمستان ، ویلا و آپارتمان های زیادی را مشاهده می کنیم که فقط مخصوص مسافران بوده و در فصل های مختلف سال برای گذراندن تعطیلات استفاده می شود.

امروز حتی خرید ویلا در شهرهای توریستی شمال به نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود و بسیاری از مردم که توانایی خرید دارند برای افزایش سرمایه خود این کار را انجام می دهند.

همچنین بسیاری از مسافران نیز برای گذران چند روز تعطیلات خود از ویلا اجاره ای استفاده می کنند که به صورت مبله ارائه می شود و در بسیاری از موارد از رزرو هتل به صرفه تر است.

اما همانطور که می دانید پیدا کردن آپارتمان یا چیست؟ و بهترین راه برای اطلاع از قیمت خرید و اجاره ویلا و آپارتمان در شمال چیست؟بهترین راه این است که چند روز قبل از حرکت به سمت شمال از طریق وب سایت های معتبری که در زمینه خرید و فروش و اجاره ویلا و آپارتمان در شمال فعال هستند، بهترین گزینه را انتخاب کنیم و با مشاور املاک یا مالک برای مشاهده خانه در زمان خاصی هماهنگ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت ویلا ساحلی و جنگلی در شمال چقدر است؟

قیمت ویلا ساحلی و جنگلی در شمال چقدر است؟