مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1396 ساعت 09:502017-09-03فرهنگي

انتشار 2 کتاب صوتی به همراه 2 کتاب


کتاب های «سفر شگفت انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود» و «شعر تر و سیم و زر» به همراه کتاب های صوتی «چگونه حافظه برتر داشته باشیم» و «تسلی بخشی های فلسفه» راهی بازار شده اند.

- کتاب های سفر شگفت انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود و شعر تر و سیم و زر به همراه کتاب های صوتی چگونه حافظه برتر داشته باشیم و تسلی بخشی های فلسفه راهی بازار شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب سفر شگفت انگیز مرتاض که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود از رومن پوئرتولاس با ترجمه ابوالفضل الله دادی در 296 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 18هزار تومان در نشر ققنوس منتشر شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می خوانیم: این که از کشور جهان چندمی ات بیرون بزنی برای خرید در پاریس، این که پول خرید را از کمک های مردمی گرفته باشی، این که مردم و خودت لحظه شماری کنید برای بازگشت، این که در پاریس اتفاق هایی پیش بینی نشدنی بیفتد و ناچار سر از بریتانیا و اسپانیا و کشورهای درجه یک دیگر درآوری، سرانجام این که با چند مهاجر غیرقانونی همسفر شوی و.

.

این ها همه نمادند، نمادهایی که نویسنده با چیره دستی انتخاب و لابه لای متن مخفی اش کرده تا از فرصت قلم طنزگونه اش استفاده کند برای خوانده شدن، برای دیده شدن.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 2 کتاب صوتی به همراه 2 کتاب

انتشار 2 کتاب صوتی به همراه 2 کتاب