مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1396 ساعت 14:052017-09-10بين الملل

راهکار نظامی نزدیک ترین گزینه برای حل بحران کشورهای عربی و قطر شده است


پس از به بن بست خوردن "ابتکار عمل" غافلگیرکننده قطر برای گفت وگو با کشورهای محاصره کننده دوحه، بحران میان کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در حال حاضر شدت یافته است و کمپین های رسانه ای شدید میان دو قطب اصلی این بحران یعنی عربستان و قطر شدت گرفته است.

- پس از به بن بست خوردن "ابتکار عمل" غافلگیرکننده قطر برای گفت وگو با کشورهای محاصره کننده دوحه، بحران میان کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در حال حاضر شدت یافته است و کمپین های رسانه ای شدید میان دو قطب اصلی این بحران یعنی عربستان و قطر شدت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالباری عطوان، تحلیل نویس مشهور عرب در مقاله ای با این مقدمه در روزنامه مستقل رای الیوم نوشت، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا باید از سر تاسف به این دلیل که روی شکل گیری ائتلاف میان کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی حساب باز کرده بود، دستش را روی دستش بگذارد.

وی می خواست که این ائتلاف با تهدیدهای ایران در مرحله پسا داعش در سوریه و عراق و همچنین با نفوذ ایران در این دو کشور مقابله کند.

شبکه العربیه، شاخه رسانه ای قوی ائتلاف چهارجانبه (عربستان، امارات، بحرین و مصر) علیه قطر بیانیه ای دولتی فوری را منتشر کرد که تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر تماس تلفنی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان برقرار ساخته و آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار نظامی نزدیک ترین گزینه برای حل بحران کشورهای عربی و قطر شده است

راهکار نظامی نزدیک ترین گزینه برای حل بحران کشورهای عربی و قطر شده است