مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1396 ساعت 17:052017-09-15اجتماعي

استقبال نکردن از رشته ریاضی مهم ترین چالش آموزش و پرورش در مقطع متوسطه


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: در حال حاضر در حوزه هدایت تحصیلی، عدم استقبال دانش آموزان به رشته ریاضی در مقطع متوسطه و خالی ماندن طرفیت های این رشته مهم ترین چالش پیش روی اداره آموزش و پرورش در مقطع متوسطه است.

- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد: استقبال نکردن از رشته ریاضی مهم ترین چالش آموزش و پرورش در مقطع متوسطه معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: در حال حاضر در حوزه هدایت تحصیلی، عدم استقبال دانش آموزان به رشته ریاضی در مقطع متوسطه و خالی ماندن طرفیت های این رشته مهم ترین چالش پیش روی اداره آموزش و پرورش در مقطع متوسطه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسفندیارنظری در نشست خبری با اصحاب رسانه در باشگاه فرهنگیان ساری اظهار کرد: استان مازندران در سال تحصیلی 95-96در پروژه مهر رتبه نخست را به دست آورد و امسال نیز از آبان ماه 1395 پروژه مهر سال تحصیلی 96-97با محورهای ایجاد نشاط، گسترش فرهنگ مشارکت، برنامه محوری، تمرکز بر مدیران مدارس ،آموزش نیروی انسانی و کیفیت بخشی مدارس آغاز شد.

دبیر پروژه مهر مازندران درباره فلسفه به وجود آمدن این طرح، تصریح کرد: فلسفه این پروژه آماده سازی مدارس برای سال جدید، برآوردی از تجهیزات، مدارس، کتب درسی و نیروی انسانی بر مبنای تعداد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال نکردن از رشته ریاضی مهم ترین چالش آموزش و پرورش در مقطع متوسطه

استقبال نکردن از رشته ریاضی مهم ترین چالش آموزش و پرورش در مقطع متوسطه