مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1396 ساعت 14:212017-09-16ورزشي

با یادی از زنده یاد علی معلم برنامه سازان فضای مجازی تجلیل شدند


اولین دوره جشن تجلیل از برنامه سازان فضای مجازی، جشن بزرگ آپارات با یاد زنده یاد علی معلم، تقدیر از برگزیدگان و معرفی نرم افزار شومات پایان یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، این مراسم که بعدازظهر جمعه، 24 شهریور با حضور جمعی از مسئولان و شخصیت های مطرح عرصه هنر و رسانه در مرکز همایش های رایزن برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، امیرحسین مدرس که اجرای مراسم را برعهده داشت با حضور روی سن، ضمن خیرمقدم به حضار با اشاره به تولید 120 برنامه در آپارات در 2 سال گذشته، گفت: این اتفاق نقش به سزایی در تحول فضای رسانه ای کشور ایفا کرده و هم اکنون بیش از 90 برنامه به صورت هفتگی بر بستر آپارات، تولید و منتشر می شوند.

امروز اینجا گردآمده ایم تا از این برنامه سازان که در راستای تولید محتوای فاخر بومی فعالیت می کنند، تقدیر کنیم.

اعلام برگزیدگان بخش مردمی بخش آغازین این جشن بود و محمدجواد شکوری، مدیرعامل صباایده و نماینده تاپ برای اعلام برگزیدگان این بخش که نظرسنجی آن پیش تر از طریق نرم افزار تاپ انجام شده بود، روی سن حاضر شدند.

در بخش مردمی، برنامه فوتبالی سرخابی به کارگردانی ابوالفضل اکبری برگزیده بخش ورزشی شد، برنامه های بفرمایید خنده و تاکینو به ترتیب منتخب های مردمی در رشته های انیمیشن و سرگرمی و گیم بودند و برنامه کلید عنوان برنامه برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با یادی از زنده یاد علی معلم برنامه سازان فضای مجازی تجلیل شدند

با یادی از زنده یاد علی معلم برنامه سازان فضای مجازی تجلیل شدند