مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1396 ساعت 09:352017-09-17ورزشي

صائبی: بازیکنان تیم ملی دانش آموزی انگیزه بالایی داشتند


رییس فدراسیون ورزش های دانش آموزی می گوید با وجود اینکه کیفیت رقابت های فوتبال دانش آموزی آسیا نسبت به سال گذشته بهتر شده بود اما بازیکنان و کادر فنی با تلاش و انگیزه بالا توانستند به قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کنند.

- حمیدرضا صائبی در گفت وگو با ایسنا درباره رقابت های فوتبال دانش آموزی آسیا و قهرمانی تیم ملی ایران در این رقابت ها اظهار کرد: 3 ماه پیش فراخوانی به استان ها ارسال کردیم و به دنبال آن 120 دانش آموز فوتبالیست به اردوگاه شهید چمران رامسر دعوت شدند.

در آن زمان علی دوستی مهر سرمربی تیم بود که ما مسئولیت غربالگری این دانش آموزان را بر عهده او گذاشتیم.

وی افزود: از بین این 120 نفر، 35 نفر انتخاب شدند که پس از برگزاری 8 اردوی شبانه روزی یکی هفته ای در استان های مختلف، 20 بازیکن نهایی تیم ملی دانش آموزان مشخص شدند.

البته مسئله ی دیگری که با آن روبه رو بودیم همزمانی این مسابقه های دانش آموزی با رقابت های تیم ملی نوجوانان بود و اگر این همزمانی نبود شاید بازیکنان باکیفیت تری هم می توانستند در تیم ملی حضور داشته باشند.

صائبی تاکید کرد: البته در تیم فعلی هم استعدادهای بسیار خوبی بودند که از استان ها آمده بودند و علی رغم محدودیت زمان با تلاش کادر فنی این زحمات ثمر داد و توانستیم مقام قهرمانی را کسب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صائبی: بازیکنان تیم ملی دانش آموزی انگیزه بالایی داشتند

صائبی: بازیکنان تیم ملی دانش آموزی انگیزه بالایی داشتند