مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 15:202017-09-20فرهنگي

«تصمیم داشتم یک قاتل واقعی بسازم»


سازنده ی «پل خواب» درباره ی علت اقتباس از رمان «جنایت و مکافات» برای نخستین فیلمش گفت: جدا از اینکه از ابتدا به ادبیات و این شاهکار علاقمند بودم، - سازنده ی پل خواب درباره ی علت اقتباس از رمان جنایت و مکافات برای نخستین فیلمش گفت: جدا از اینکه از ابتدا به ادبیات و این شاهکار علاقمند بودم، تصمیم داشتم که یک قاتل واقعی بسازم و دوربین را در خدمت ذهنیت او قرار دهم و دنیا را حتی برای بک بار از دید او ببینم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکتای براهنی که در نشست نقد و بررسی فیلمش در کانادا حاضر بود، ادامه داد: جنایت و مکافات به علت شیوه ی برخورد واقعی با قاتل و به این دلیل که راوی یک قاتل است به ساخت شخصیت های جنایتکار در طول تاریخ سینما کمک بسیاری کرده است.

این نشست از طرف مرکز فرهنگی فینیکس با مدیریت دکتر امیر گنجوی برگزار شد و در ابتدا متنی قرائت شد تا سابقه ی کاری عوامل سینمایی پل خواب به اطلاع بینندگان برسد.

سپس جهانگیر کوثری تهیه کننده پل خواب به سابقه ی اشنایی خود با این فیلمساز (اکتای براهنی) اشاره کرد و از علاقه اش به فیلمنامه و رمان جنایت و مکافات داستایوفسکی سخن گفت.

او یادآور شد: اکتای براهنی هشت سال پیش برای تهیه فیلم اولش به من مراجعه کرد ولی با وجود اینکه فیلمنامه بسیار خوب نوشته شده بود اما امکان ساخت آن فراهم نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تصمیم داشتم یک قاتل واقعی بسازم»

«تصمیم داشتم یک قاتل واقعی بسازم»