مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1396 ساعت 12:402017-09-25حوادث

هشدار پلیس فتا به دانشجویان برای پرداخت اینترنتی شهریه دانشگاه


با آغاز ترم جدید و پرداخت اینترنتی شهریه دانشگاه ها فرصتی برای افراد سودجو به وجود می آید تا با شگردهای جدید کلاهبرداری کنند.

- رییس پلیس فتای خراسان شمالی گفت: با آغاز ترم جدید و پرداخت اینترنتی شهریه دانشگاه ها فرصتی برای افراد سودجو به وجود می آید تا با شگردهای جدید کلاهبرداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اعتمادی اظهارکرد: اینترنت به عنوان یک دنیای جدید و محیطی گسترده، فضایی خلق کرده است که وسعت آن با کره خاکی برابری کرده و در واقع می توان گفت اینترنت انقلابی عظیم در دنیای ارتباطات بوده که مرز جغرافیایی نمی شناسد.

وی ادامه داد:همین تکنولوژی به علت ویژگی هایی همانند گمنامی، بی چهرگی، هویت پنهان افراد فرصت های جدیدی برای مجرمان فراهم کرده و به صورت یک عامل تسهیل کننده جرم درآمده است و هر روز شگردهای جدیدی از مجرمین در ارتکاب اعمال مجرمانه ظهور و بروز پیدا می کند.

وی با بیان این که در آغاز ترم جدید دانشجویان در هنگام پرداخت شهریه دانشگاه به صورت اینترنتی، نکات امنیتی را رعایت کنند، افزود: دانشجویان حتی الامکان از مکان های عمومی برای پرداخت اینترنتی شهریه استفاده نکنند و در صورت مراجعه به نت سراها باید نکات مهمی را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا به دانشجویان برای پرداخت اینترنتی شهریه دانشگاه

هشدار پلیس فتا به دانشجویان برای پرداخت اینترنتی شهریه دانشگاه