مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 08:552017-09-26سياسي

انتظارات معلولان از مسئولان به بهانه «روز گردشگری و میراث فرهنگی»


رییس انجمن حمایت از حقوق معلولان از عدم امکانات ویژه معلولان در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی انتقاد کرد و گفت: حتی قوانین حامی معلولان در این حوزه نیز به رسمیت شناخته نشده و اجرا نمی شوند.

- انتظارات معلولان از مسئولان به بهانه روز گردشگری و میراث فرهنگی رییس انجمن حمایت از حقوق معلولان از عدم امکانات ویژه معلولان در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی انتقاد کرد و گفت: حتی قوانین حامی معلولان در این حوزه نیز به رسمیت شناخته نشده و اجرا نمی شوند.

علی همت محمود نژاد در گفت وگو با ایسنا، با بیان آنکه پنجم مهر ماه روز میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است گفت: متاسفانه هیچ یک از استانداردهای موجود جهان در حوزه گردشگری معلولان در هتل ها، مراکز اقامتی و رفاهی کشور موجود نیست.

وی در ادامه از رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواست تا بر خلاف رویه مدیران قبلی این سازمان در مورد حقوق معلولان در حوزه میراث فرهنگی تجدید نظر کنند.

رییس انجمن حمایت از حقوق معلولان همچنین اظهار کرد: با آنکه از 16 اردیبهشت ماه سال 83 بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی بازدید از اماکن میراث فرهنگی برای معلولان نیم بهاء شده است اما این موضوع هیچ گاه به صورت رسمی در کشور اجرایی نشده و پذیرفته نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات معلولان از مسئولان به بهانه «روز گردشگری و میراث فرهنگی»

انتظارات معلولان از مسئولان به بهانه «روز گردشگری و میراث فرهنگی»