مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1396 ساعت 16:112017-09-26فرهنگي

شماره جدید فیلم نگار منتشر شد


شماره 178 ماهنامه تخصصی فیلمنامه نویسی فیلم نگار زیر نظر بنیاد سینمایی فارابی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، شماره 178 ماهنامه تخصصی فیلمنامه نویسی فیلم نگار زیر نظر بنیاد سینمایی فارابی منتشر شد.

این شماره از ماهنامه تخصصی فیلمنامه نویسی فیلم نگار در 3 بخش سینمای ایران، سینمای جهان و فیلمنامه کامل به چاپ رسیده است.

در بخش سینمای ایران، پیش درآمد، بانک فیلمنامه، کشمکش (نگاهی به نحوه برساخت هویت در فیلمنامه زادبوم ، قواعد ساختاری در فیلمنامه سارا و آیدا ، بررسی پرده سوم در فیلمنامه سارا و آیدا ، روایت در فیلمنامه سارا و آیدا ، پرداخت شخصیت در فیلمنامه پریناز ، منطق روایی در فیلمنامه تابستان داغ ، تحلیل الگوی ضد قصه در سینمای امیر نادری به بهانه اکران فیلم کوه ، اسطوره در فیلمنامه کوه ، گفت و گو با ابوالحسن داوودی و فرید مصطفوی نویسندگان فیلمنامه زادبوم ، گفت و گو با امیر عربی فیلمنامه نویس سارا و آیدا ، گفت وگو بابک کایدان فیلمنامه نویس پریناز به چاپ رسیده است.

در بخش سینمای جهان نیز مطالبی چون سیناپس شامل: بلوند اتمی، من نفرت انگیز3، مرد عنکبوتی(بازگشت به خانه)، فریب خورده، تا استخوان، والرین و شهر هزار سیاره، جنگ برای سیاره میمون ها، ماشین جنگی و کشمکش شامل: نکاتی درباره ساختار روایت در فیلمنامه دانکرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره جدید فیلم نگار منتشر شد

شماره جدید فیلم نگار منتشر شد