مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1396 ساعت 09:352017-09-29دانش

آخرین جزییات ثبت نام رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اعلام شد


مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: با توجه به درخواست تعداد زیادی از متقاضیان ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی پیوسته، - امکان ثبت نام در تعدادی از این رشته ها در واحدهای دانشگاهی خارج از استان تهران که ظرفیت ثبت نام آنها تکمیل شده، فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر این اساس تمامی متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 10مهر ماه با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.

azmoon.

org پس از مطالعه دفترچه راهنما و تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

همچنین امکان ثبت نام در سایر رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که تاکنون ظرفیت ثبت نام آنان تکمیل نشده است همچنان ادامه دارد .

شایان ذکر است امکان ثبت نام در سایر رشته محل های خارج از لیست اعلام شده ذیل که ظرفیت ثبت نام آنان تکمیل شده است در این نیمسال فراهم نیست و در خصوص شرایط ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در نیمسال دوم 97-96 متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیست رشته محل های دانشگاهی در مقطع کارشناسی پیوسته که ظرفیت ثبت نام آنان افزایش یافته شامل: حقوق: واحدهای ارومیه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات ثبت نام رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اعلام شد

آخرین جزییات ثبت نام رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اعلام شد