مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1396 ساعت 09:502017-10-02سياسي

احمدی نژاد در دادگاه بقایی شرکت می کند


«اگر چه تا برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات حمید بقایی تنها دو هفته زمان باقی مانده است اما با شناختی که از نزدیکان رییس دولت های نهم و دهم به وجود آمده، - اگر چه تا برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات حمید بقایی تنها دو هفته زمان باقی مانده است اما با شناختی که از نزدیکان رییس دولت های نهم و دهم به وجود آمده، بعید نیست که در این چند روز باز هم شاهد تحرکات این جمع باشیم تا به هر روشی که شده توپ را داخل زمین قوه قضاییه بیندازند.

اما این دادگاه حمید بقایی است، باید دید که برای برگزاری دادگاه محمود احمدی نژاد که به نظر زمان برگزاری اش خیلی دور به نظر نمی آید، چه سناریوهایی شکل خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: یک دادگاه و سناریوهای پیش رو! احمدی نژاد، بقایی و مشایی برای همه اتفاقاتی که پیرامون جمع سه نفره شان می افتد، برنامه دارند؛ البته این بار اتفاقات حول محور حمید بقایی رخ داده تا دیگر یارانش از هر ابزاری برای نشان دادن وحدت خود، استفاده ببرند.

از آزادی او که محلی را به هم می ریزند تا جشن شان به راه باشد که بگذریم به اتفاقات دیگری برمی خوریم که از سوی دوستان او این روزها برنامه ریزی می شود و در حد فاصل برگزاری نخستین جلسه دادگاه حمید بقایی حسابی هم سر و صدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی نژاد در دادگاه بقایی شرکت می کند

احمدی نژاد در دادگاه بقایی شرکت می کند