مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1396 ساعت 10:302017-10-03فرهنگي

سینماها با 4 فیلم جدید جان می گیرند


سینماهای سراسر کشور پس از پنج روز تعطیلی، آماده نمایش چهار فیلم جدید می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، پرویز شهبازی، حسین قناعت، کاوه صباغ زاده و مصطفی تقی زاده فیلمسازانی هستند که جدیدترین آثار سینمایی شان از چهارشنبه 12 مهرماه بر پرده سینماها نمایش داده می شود.

مالاریا فیلم سینمایی مالاریا به کارگردانی و نویسندگی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی مسعود ردایی محصول سال 1394 است و تاکنون توانسته در جشنواره های داخلی و بین المللی متعددی شرکت و جوایزی را دریافت کند.

آخرین ساخته شهبازی در دهمین دوره فستیوال فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو سه جایزه اصلی بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم نامه را دریافت کرد.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی 100 دقیقه ای که در ژانر اجتماعی ساخته شده و شرکت فیلمیمران پخش کننده آن است، آمده: دختر و پسری در تهرانگردی های خود با مردی برخورد می کنند که مشکلی دارد و آن ها سعی می کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند.

ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آزاده نامداری و آذرخش فراهانی در این فیلم از جمله بازیگران این فیلم هستند و از دیگر عوامل این فیلم سینمایی هم می توان به هومن بهمنش (مدیر فیلمبرداری)، کیوان مقدم (طراح صحنه و لباس)، منصور شهبازی (صدابردار)، محمدرضا قومی (طراح چهره پردازی)، مجید گودرزی (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینماها با 4 فیلم جدید جان می گیرند

سینماها با 4 فیلم جدید جان می گیرند