مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1396 ساعت 09:052017-10-09بين الملل

حساسیت همینگوی به غلو ناشران


نثر ارنست همینگوی با سبک زندگی مردانه اش از ماجراهای دوران جنگ گرفته تا شکار جانوران درنده، دایم الخمری و گاوبازی هایش، مطابقت داشت.

اما طبق مکاتباتی که به تازگی کشف شده اند، این نویسنده امریکایی در مورد مسائل زندگی خصوصی اش به شدت حساس بود؛ زندگی ای که آن را مجرای باز فاضلاب توصیف و مکررا از اعضای خانواده و دوستانش درخواست می کرد جزییات زندگی اش را فاش نکنند.

همینگوی در چهارمین جلد از مجموعه 17 جلدی مکاتبات این نویسنده که انتشارات دانشگاه کمبریج آنها را در دست انتشار دارد، در نامه ای نوشته است: اگر قرار است بنویسم باید زندگی خصوصی ام را وارد آن نکنم.

در نامه ای دیگر ناشرش را از آوردن اسم و رسمش منع می کند و می نویسد: هرگز از اطلاعات شخصی تبلیغاتی استفاده نکن چرا که می خواهم این نوشته ها از منظر ادبیات داستانی مورد قضاوت قرار گیرند.

او از انتشار تبلیغاتی زندگی نامه اش در نسخه ای از خورشید همچنان می دمد - شاهکارش درباره نسل شکست خورده ای که از جنگ جهانی اول عذاب کشیدند- خشمگین شده بود که به مکسول پرکینز، ویراستارش گله کرده بود و اصرار داشت ناشرش باید فورا آن نوشته های آشغال یعنی مزخرف درباره زندگی ام را از پشت جلد بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساسیت همینگوی به غلو ناشران

حساسیت همینگوی به غلو ناشران