مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1396 ساعت 15:012017-10-10پزشكي

رییس هیأت مدیره انجمن حمایت از بیماران سرطانی خبر داد رشد صعودی سرطان در کشور


رییس هیأت مدیره انجمن حمایت از بیماران سرطانی گفت: متأسفانه در کشور بیماری سرطان رشد صعودی دارد و تعداد موارد جدید این بیماری رو به افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از رامسر، سبحان بهرامی بعد از ظهر امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و مدیران چاپ خانه ها و کانون های آگهی و تبلیغات این شهرستان با اشاره به اینکه در کشور ایران بیماری سرطان رشد صعودی دارد و تعداد موارد جدید این بیماری رو به افزایش است، اظهار کرد: امروزه همه ما در اطراف خود با این بیماری سر و کار داریم به گونه ای که می توان گفت با سونامی سرطان روبه رو هستیم.

وی با اشاره به اینکه انجمن حمایت از بیماران سرطانی از زمان تاسیس خود حدود 500 بیمار را تحت حمایت خود دارد و بیش از 500 میلیون تومان صرف دارو و درمان بیماران سرطانی کرده است، بیان کرد: سرطان بیماری است که باید به آن توجه داشت و اگر این بیماری در مراحل اولیه شناسایی شود قابل درمان قطعی است.

رییس هیأت مدیره انجمن حمایت از بیماران سرطانی هدف اصلی این انجمن را بحث غربال گری دانست تا از مبتلا شدن افراد به این بیماری جلوگیری شود و یا در مراحل اولیه درمان آغاز شود.

انتهای پیام/ج/ http://fna.

ir/a1i029 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت مدیره انجمن حمایت از بیماران سرطانی خبر داد رشد صعودی سرطان در کشور

رییس هیأت مدیره انجمن حمایت از بیماران سرطانی خبر داد رشد صعودی سرطان در کشور