مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1396 ساعت 20:402017-10-10ورزشي

اهوازی ها در غدیر رکورد می شکنند؟


لازم به ذکر است پرتماشاگرترین تاریخ دو تیم فصل قبل با حضور 40 هزار پرسپولیسی و در ورزشگاه آزادی برگزار شد و باید دید این رکورد در دیدار پیش رو شکسته خواهد شد یا خیر؟! - تعداد هوادار دیدارهای پرسپولیس و استقلال خوزستان در اهواز هیچگاه از 20 هزار نفر تجاوز نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه"، این دو تیم 4 بار در اهواز به مصاف هم رفته اند و تمام بازی ها نیز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شده است.

مصاف پرسپولیس و استقلال صنعتی در آخرین هفته لیگ سیزدهم برای سرخ ها بسیار حساس بود، آن ها در صورت کسب 3 امتیاز و عدم پیروزی فولاد در تبریز به قهرمانی لیگ برتر می رسیدند و به همین دلیل هوادارانشان نزدیک به نیمی از ورزشگاه را به تصاحب خود درآورده بودند اما در آن طرف دوستداران فوتبال در استان خوزستان باتوجه به دیدار حساس دیگر تیمشان و تماشای جشن قهرمانی احتمالی، ترجیح داده بودند بازی را از خانه دنبال کنند و به همین دلیل، این دیدار در حضور بیش از 15 هزار پرسپولیسی برگزار شد.

فصل بعد اما هر دو تیم در وضعیتی نابسامان به هم رسیدند و تماشاگران زیادی نیز از این بازی استقبال نکردند تا دومین دیدار پرسپولیس و استقلال صنعتی در الغدیر با 6 هزار تماشاگر و تساوی 1-1 انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهوازی ها در غدیر رکورد می شکنند؟

اهوازی ها در غدیر رکورد می شکنند؟