مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1396 ساعت 08:102017-10-14پزشكي

8 نشانه بروز مشکل در روده ها


از آنجایی که سلامت روده بر فرآیندهایی مانند ترشح برخی هورمون ها و عملکرد سیستم ایمنی بدن انسان تاثیرگذار است، یک روده بیمار می تواند علائم خود را در بخش های دیگر بدن نیز نشان دهد.

- اختلالات روده اغلب زمینه ساز شکل گیری نشانه های گوارشی می شوند، که می توانند در فعالیت های روزانه انسان اختلال ایجاد کرده و احساس بیماری را در وی شکل دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت عصر ایران" به نقل از "استپ تو هلث"، احساس درد در ناحیه شکم، التهاب، و دیگر مشکلات معده که می توانند با توجه به دلیل شکل گیری دوباره تکرار شوند، مواردی شایع هستند.

با این وجود، از آنجایی که سلامت روده بر فرآیندهایی مانند ترشح برخی هورمون ها و عملکرد سیستم ایمنی بدن انسان تاثیرگذار است، یک روده بیمار می تواند علائم خود را در بخش های دیگر بدن نیز نشان دهد.

بر همین اساس است که مردم اغلب مشکلات سلامت خود را زمانی که مشکل از روده ها ناشی می شود با بیماری هایی خاص اشتباه می گیرند.

در ادامه با هشت نشانه که ممکن است نشان دهنده وجود مشکل در روده باشند، بیشتر آشنا می شویم.

اضطراب و افسردگی ارتباط وضعیت روده ها با احساسات انسان ممکن است عجیب به نظر برسد، اما همان اندازه که عجیب است، به همان اندازه نیز شرایط آنها با یکدیگر پیوند خورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 نشانه بروز مشکل در روده ها

8 نشانه بروز مشکل در روده ها