مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1396 ساعت 12:052017-10-14سياسي

درخواست نماینده زرتشتیان از رییس مجلس: جلوی تضییع حق سپنتا نیکنام گرفته شود


نماینده زرتشیتان در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس مجلس با اشاره به دستور وی در ایام تعیین صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها، حکم اخیر دیوان عدالت اداری مبنی بر تعلیق عضویت سپنتا نیکنام در شورای شهر یزد را متناقض با قانون دانست و خواستار جلوگیری .

- درخواست نماینده زرتشتیان از رییس مجلس: جلوی تضییع حق سپنتا نیکنام گرفته شود نماینده زرتشیتان در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس مجلس با اشاره به دستور وی در ایام تعیین صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها، حکم اخیر دیوان عدالت اداری مبنی بر تعلیق عضویت سپنتا نیکنام در شورای شهر یزد را متناقض با قانون دانست و خواستار جلوگیری از تضییع حقوق ایرانیان پیرو ادیان الهی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نامه اسفندیار اختیاری خطاب به علی لاریجانی آمده است: جناب آقا‍‍ی دکتر علی لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با درود فراوان احتراماً، همانگونه که اطلاع دارید ، شورای محترم نگهبان با ارسال نامه­ شماره 240 /100/ 96 به تاریخ 26 /1 /96، تبصره 1 ماده 26 از "قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375" را خلاف موازین شرع شناخته بود.

این نامه بر خلاف اصول متعددی از قانون اساسی است که با درایت و دستور جنابعالی در هامش نامه شماره 622 /48 مورخ 30 /01/ 1396 اینجانب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده زرتشتیان از رییس مجلس: جلوی تضییع حق سپنتا نیکنام گرفته شود

درخواست نماینده زرتشتیان از رییس مجلس: جلوی تضییع حق سپنتا نیکنام گرفته شود