مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1396 ساعت 12:502017-10-15سياسي

اجرای اقتصاد مقاومتی رمز پایداری نظام در برابر زیاده خواهی آمریکا


نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی رمز پایداری نظام در مقابل زیاده خواهی های آمریکا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین نیازآذری در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات ضدایرانی ترامپ، اظهار کرد: ملت ایران با انسجام ملی و انقلابی و پیروی از منویات رهبری، در مقابل آمریکای جنایکتار می ایستند.

وی با تاکید بر ایثارگری های ملت ایران اسلامی در طول چهل سال گذشته تصریح کرد: آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است و نشان داد با وجود ادعای کاذب حقوق بشری به تعهدات بین المللی پای بند نیست و با خوی استکبارگری خود همواره به دنبال پایمال کردن حقوق ملت ها است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تجلیل از مواضع اصولی و انقلابی روحانی رییس جمهوری کشورمان درقبال سخنان سخیف ترامپ خاطرنشان کرد: قوای سه گانه، نیروهای مسلح و تمام ملت، با انسجام و وحدت انقلابی مانع از تحقق اهداف سلطه طلبانه آمریکا می شوند.

نیازآذری با اشاره به نقش سپاه پاسداران در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، تاکید کرد: حضور سپاه برای تامین امنیت جمهوری اسلامی سیاست استراتژیک نظام و دکترین امنیت کشور است.

وی تحریم های ظالمانه آمریکا را نشانه دشمنی و منش ضدبشری دولت این کشور اعلام کرد، گفت: ایران با مذاکرات برجام نشان داد که در چارچوپ معاهدات بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای اقتصاد مقاومتی رمز پایداری نظام در برابر زیاده خواهی آمریکا

اجرای اقتصاد مقاومتی رمز پایداری نظام در برابر زیاده خواهی آمریکا