مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1396 ساعت 10:512017-10-16بين الملل

تاگس اشپیگل: جبهه ای علیه ترامپ شکل می گیرد که از تهران تا مسکو و پاریس امتداد دارد


یک روزنامه آلمانی نوشت که ترامپ با اقدامات اخیر نه تنها خود را منزوی کرده بلکه دیواری میان کشورش و همپیمانان ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، روزنامه آلمانی تاگس اشپیگل در گزارشی درباره مواضع روز جمعه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا درباره توافق هسته ای ایران نوشت که ترامپ با تمام توان به توافق هسته ای حمله می کند؛ اما با همه این اقدامات در واقع جبهه دیگری را در برابر خود شکل می دهد.

در این گزارش آمده است که روز شنبه در آمریکا شماری از روانپزشکان تظاهرات کردند و به مردم این کشور درباره اینکه ترامپ خودشیفته است، هشدار دادند و خواستار برکناری وی شدند پیش از اینکه جنگ هسته ای به راه بیاندازد.

ترامپ چهل وپنجمین رییس جمهور آمریکاست که گاهی رفتارهای عجیبی از او سر می زند و تعدادی از سران اروپایی هم شاهد چنین رفتارهایی از جانب او بوده اند.

هم اکنون هم مقامات اروپایی شاهد این هستند که وی توافق هسته ای با ایران را بدون دلیلی نقض می کند به این ترتیب این کشورها یک جبهه (علیه ترامپ) تشکیل می دهند که از تهران تا مسکو و پاریس امتداد دارد.

البته به نظر نمی رسد که ترامپ این مسایل را جدی بگیرد.

وی می خواهد کنگره آمریکا و شرکای اروپایی آمریکا تهدید به تحریم های جدیدی را علیه ایران صورت دهند تا این کشور از برنامه هسته ای خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاگس اشپیگل: جبهه ای علیه ترامپ شکل می گیرد که از تهران تا مسکو و پاریس امتداد دارد

تاگس اشپیگل: جبهه ای علیه ترامپ شکل می گیرد که از تهران تا مسکو و پاریس امتداد دارد