مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1396 ساعت 14:552017-10-16سياسي

دیدار فرمانده کل سپاه با خانواده سردار همدانی


رفتارشناسی و سبک زندگی شهید همدانی و برخورداری از ویژگی های برجسته ای همچون ایمان، اخلاص، ولایت مداری، بصیرت و استکبارستیزی و روحیه انقلابی و جهادی بهترین نسخه برای زندگی عزت مندانه نسل جوان کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سردار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همزمان با ایام دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار حسین همدانی با حضور در منزل این سردار والامقام سپاه اسلام با خانواده وی دیدار و گفت و گو کرد.

سرلشکر جعفری در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم و جبهه مقاومت، پیام عمیق مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت سردار همدانی را ارائه کننده تصویری آموزنده از این مجاهد راه حق عنوان و تصریح کرد: توصیف شهید همدانی به عنوان سردار سرافراز و رزمنده قدیمی، صمیمی و پرتلاش که سراسر عمر با برکت خود را در دفاع از اسلام، اهل بیت و میهن اسلامی سپری کرد و در مسیر جهاد در راه خدا به شهادت رسید، برای تمامی انسان های آزاده و مجاهدان فی سبیل الله درس آموز و الهام بخش است.

فرمانده کل سپاه دوران زندگی شهید همدانی را سراسر مجاهدت و تلاش در اعتلای نام اسلام و دفاع از انقلاب اسلامی قلمداد و تصریح کرد: فعالیتهای این شهید سربلند در دوران طاغوت و مبارزه با رژیم پهلوی، پیروزی انقلاب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرمانده کل سپاه با خانواده سردار همدانی

دیدار فرمانده کل سپاه با خانواده سردار همدانی