مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1396 ساعت 16:552017-10-17سياسي

آیا احمد توکلی از علی طیب نیا هم،مانند سیف و موسویان،عذر خواهی می کند؟


عذرخواهی آقای توکلی و پس گرفتن ادعاهایش درباره سید حسین موسویان و ولی الله سیف، کار پسندیده ای بود؛ اما آبروهای ریخته را به آنان برنگرداند! آیا در این مورد هم چنین اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا کار به معذرت خواهی کشیده خواهد شد؟ آیا به فرض صحت سخنان طیب نیا، - احمد توکلی می کوشد شخصیت سیاسی منصف و اخلاق مداری باشد.

به همین دلیل، هرازگاهی از کسانی که درباره آنان حرف اشتباهی زده یا به آنان تهمتی زده است، معذرت خواهی می کند و استغفار می طلبد! (البته بسیاری از سیاستمداران راست و چپ همین کار را هم نمی کنند!) شاید در نگاه اول، عادت وی به پذیرش اشتباه و حلالیت طلبی، یک ویژگی اخلاقی محسوب شود؛ اما تکرار اشتباه در موضع گیری ها، ابدا حسن نیست و یک سیاستدار در قامت احمد توکلی شاید لازم است، صبوری و تحمل در دانسته هایش از افراد را هم چاشنی کار خود کند.

شاید گوینده اخبار به وی فردی فاسقی باشد که لازم است درباره او و خبرش تحقیقی بکند و سپس درباره آبروی افراد، در محافل عمومی سخن بگوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ در آخرین مورد از مواضع احمد توکلی درباره اشخاص ـ که ظاهرا مانند موارد قبل قصد وی افشاگری بوده است ـ او مطالبی درباره علی طیب نیا، وزیر اقتصاد دولت پیشین گفته است؛ مطالبی که دستمایه طرح سؤال از وزیر نفت در این باره شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا احمد توکلی از علی طیب نیا هم،مانند سیف و موسویان،عذر خواهی می کند؟

آیا احمد توکلی از علی طیب نیا هم،مانند سیف و موسویان،عذر خواهی می کند؟