مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1396 ساعت 14:352017-10-20سياسي

ترامپ با افزایش توان نظامی ما مؤدب می شود


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: برخورد آمریکا با مذاکرات «ظالمانه»، «زورگویانه» و «قلدرمآبانه» است اما «ترامپ» با افزایش توان نظامی ما مؤدب می شود.

- امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: برخورد آمریکا با مذاکرات ظالمانه ، زورگویانه و قلدرمآبانه است اما ترامپ با افزایش توان نظامی ما مؤدب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار می شود، اظهار کرد: یزیدیان گمان می کردند پس از شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان، امر به معروف و نهی از منکر را برای همیشه خاموش کرده اند، درحالی که امام حسین (ع) با شهادت، مسیر ایثار، فداکاری و امر به معروف و نهی از منکر را به مردم نشان دادند.

وی با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت زید بن علی ، فرزند امام زین العابدین (ع) تصریح کرد: پیغمبر (ص) به امام حسین (ع) فرمودند از نسل تو فرزندی متولد می شود که نام او زید است و روز رستاخیز وقتی که او با یاران و همراهانش می آیند، جمعیت راه را برای ایشان باز می کنند و زید و همراهانش بدون حساب وکتاب وارد بهشت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ با افزایش توان نظامی ما مؤدب می شود

ترامپ با افزایش توان نظامی ما مؤدب می شود