مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 17:562017-10-22اجتماعي

بیست و پنجمین گردهمایی دانش آموزی فیزیک ایران 2 آذر ماه برگزار می شود


بیست و پنجمین گردهمایی دانش آموزی فیزیک ایران، روزهای دوم و سوم آذرماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

- بیست و پنجمین گردهمایی دانش آموزی فیزیک ایران 2 آذر ماه برگزار می شود بیست و پنجمین گردهمایی دانش آموزی فیزیک ایران، روزهای دوم و سوم آذرماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش "، بیست و پنجمین گردهمایی دانش آموزی فیزیک ایران دوم و سوم آذرماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود؛ دانش آموزان متوسطه اول و دوم از سراسر کشور می توانند در 4 حوزه، اثر علمی ـ آموزشی به این گردهمایی ارسال کنند.

گردهمایی دانش آموزی فیزیک ایران با 25 سال سابقه، یکی از قدیمی ترین رویدادهای دانش آموزی ایران است که با هدف نقش آفرینی مؤثر در رشد و بالندگی تحصیلی و مهارتی جوانان و نوجوانان ایران، هرساله برگزار می شود.

این گردهمایی توسط انجمن فیزیک ایران با همکاری گروه تارات (توسعه و ارتقا روش های آموزشی و توانمندسازی) برگزار می شود؛ مهلت ارسال آثار 10 آبان ماه اعلام شده است و به بهترین اثر جایزه بزرگ روزبه اهدا می شود.

در حوزه طراحی آزمایش شامل بهترین طرح مسأله، بهترین محاسبه و تحلیل خطا، بهترین به کارگیری ابزار، بهترین توجه به جزییات، بهترین گزارش تصویری و بهترین نتیجه گیری؛ در حوزه شبیه سازی رایانه ای شام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و پنجمین گردهمایی دانش آموزی فیزیک ایران 2 آذر ماه برگزار می شود

بیست و پنجمین گردهمایی دانش آموزی فیزیک ایران 2 آذر ماه برگزار می شود