مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 12:502017-10-23سياسي

مکاتبه مردم با قوه قضاییه مبنای شکل گیری پرونده های بسیار کلان شده است


معاون رییس کل دادگستری استان تهران گفت: اگرچه گزارش هایی از حراست وزارتخانه ها به قوه قضاییه می رسد، اما آنطور که این قوه انتظار دارد گزارش تخلف وزارتخانه ها به ما نمی رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباس ذاقلی عنوان کرد: یکی از مشکلات ما در مبارزه با مفاسد اقتصادی، اطلاع دستگاه های ناظر و دستگاه قضایی از وقوع مفاسد است.

با وجود اینکه در قوانین متعدد تکالیفی برای مدیران دولتی و تصمیم گیرندگان نهادهای عمومی پیش بینی شده و حتی جرم انگاری شده است که اگر از مفسده ای مطلع شدند باید حتما اطلاع بدهند، اما متاسفانه مشارکت این افراد در ارائه گزارش به مراجع نظارتی و قضایی مشارکتی قابل قبولی نیست.

وی افزود: باید اشاره کنم که ما برای جبران این نقیصه راهکارهای دیگری از جمله اطلاعات مردمی داریم، برای همین منظور، سایتی تهیه شده و دسترسی هایی برای مردم در نظر گرفته شده تا بتوانند تخلفات اقتصادی را به ما اطلاع دهند و یا به صورت سنتی با ما مکاتبه کنند، هرچند در همین شیوه سنتی مواردی به ما اعلام شده و مبنای شکل گیری پرونده های بسیار کلان شده است.

معاون رییس کل دادگستری تهران ادامه داد: از طرفی ضابطین دستگاه های نظارتی، مثل پلیس و وزارت اطلاعات، بخشی از سپاه که در حال حاضر مسئولیت مبارزه با مفاسد اقتصادی را به عهده گرفته است، همین طور بخشی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکاتبه مردم با قوه قضاییه مبنای شکل گیری پرونده های بسیار کلان شده است

مکاتبه مردم با قوه قضاییه مبنای شکل گیری پرونده های بسیار کلان شده است