مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 14:352017-10-23اجتماعي

افزایش 15 تا 30 درصدی خودروهایی که در مرحله معاینه فنی تایید نمی شوند


سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تشریح اقدامات این سازمان در جهت کاهش آلودگی هوای کشور اظهار کرد: با اصلاح حدود مجاز معاینه فنی، - تعداد خودروهایی که در معاینه فنی رد می شوند 15 تا 30 درصد افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود زندی در نشست معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست که امروز با حضور نمایندگان سازمان هواشناسی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت بهداشت، وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: طی چند سال گذشته اقدامات خوبی برای کاهش آلودگی هوا انجام شده است که نتایج این اقدامات در کاهش شاخص های آلودگی هوای شهرها نمود پیدا کرده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت هوای تهران اظهار کرد: از ابتدای 96 تا اول آبان ماه، 10 روز پاک، 185 روز سالم و 21 روز ناسالم برای گروه های حساس داشته ایم.

آمارها حاکی از آن است که اختلاف اعداد و ارقام شاخص آلودگی بین سال 95 و 94 زیاد نیست اما وضعیت آلودگی هوای کشور نسبت به سال های گذشته تا حد قابل توجهی بهتر و رکوردهای خوبی ثبت شده است.

سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان محیط زیست با تاکید بر اینکه نیمه دوم سال به لحاظ آلودگی هوا اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد، گفت: در این مقطع از سال با مشکلات بسیاری در زمینه آلودگی هوا مواجه می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 تا 30 درصدی خودروهایی که در مرحله معاینه فنی تایید نمی شوند

افزایش 15 تا 30 درصدی خودروهایی که در مرحله معاینه فنی تایید نمی شوند