مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 15:252017-10-24سياسي

کاتب: دانشگاه ها به کپی برداری مقالات تن می دهند


براساس آخرین آمارها از هر 33 مقاله علمی چاپ شده در کشور چین یک اختراع به دست می آید در صورتی که متاسفانه در ایران از هر 840 مقاله چاپ شده یک اختراع ثبت می شود که این آمار و روند آن قابل قبولی نیست.

- غلامرضا کاتب گفت: براساس آخرین آمارها از هر 33 مقاله علمی چاپ شده در کشور چین یک اختراع به دست می آید در صورتی که متاسفانه در ایران از هر 840 مقاله چاپ شده یک اختراع ثبت می شود که این آمار و روند آن قابل قبولی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عضو هیئت رییسه مجلس و نماینده گرمسار و آرادان در آیین افتتاح کتابخانه دانشگاه دولتی گرمسار یزدان که با حضور یزدان مهر رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم برگزار شد با تاکید بر صفات قدرت و علم که از برترین صفات ثبوتیه خداوند هستند گفت اگر قدرت و علم در خدمت بشریت باشد انسان به بهترین شرایط ممکن خواهند رسید.

وی با اشاره به اهمیت خدمت به جامعه بشری افزود: با نگاهی به زندگی رهبران بزرگ دینی دنیا متوجه می شویم که این افراد قدرت خود و علم خود را در خدمت انسان به کار بسته و از همین رو امروز جایگاه والایی در جامعه بشری دارند در واقع چنانچه انسان علم و معرفت را کسب کرده در خدمت انسان به کار گیرد آن علم به عزت او و جامعه کمک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاتب: دانشگاه ها به کپی برداری مقالات تن می دهند

کاتب: دانشگاه ها به کپی برداری مقالات تن می دهند