مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1396 ساعت 13:012017-10-25سياسي

سعدالله زارعی: حماس تحت فشارهای عربی علیه ایران موضع گیری نکرد


مسئله ی ما با حماس آزادی فلسطین است و خود روابط بین ما و گروه های فلسطینی فی نفسه موضوعیتی ندارد و در عین حال جمهوری اسلامی می داند بدون محوریت فرزندان فلسطین آزادی فلسطین امکان پذیر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های "، هیئتی از حماس به ریاست نایب رییس دفتر سیاسی این جنبش جمعه 28 مهر وارد کشورمان شدند.

آنطور که در رسانه ها اعلام شد توافقات فتح و حماس و مسایل منطقه مهمترین موضوع دبدارهای هیئت حماس در تهران بوده است.

سعد الله زارعی کارشناس مسائل خاورمیانه در مورد پیامد های این سفر به فردا گفت: سفر هیئت حماس به تهران که در سطح عالی صورت گرفت نشانه ی واضحی است که روابط ایران و جنبش انقلابی حماس بعد از دوره ای که دچار رکود شده بود اینک وارد مرحله ی تازه ای شده است و این نوید بخش رابطه ی فعال بین ایران و حماس است با توجه به این مسئله که پرونده بحران عراق و سوریه در حال حاضر به نقطه خوبی در حال رسیدن است و فرصت خوبی فراهم شده تا جهان اسلام و جنبش های انقلابی به مسئله آزادی فلسطین بر گردند و شکاف های که بر اثر سوء برداشت بر اثر تحولات سوریه رخ داده بود بر طرف بشود و روابط بین حنبش های انقلابی بهبود یابد.

حضور چهره های جهادی در راس حماس موجب بهبود روابط با سوریه می شود او ابراز امیدواری کرد که افزایش سطح روابط بین ایران و حماس منجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعدالله زارعی: حماس تحت فشارهای عربی علیه ایران موضع گیری نکرد

سعدالله زارعی: حماس تحت فشارهای عربی علیه ایران موضع گیری نکرد