مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1396 ساعت 18:052017-10-28فرهنگي

دو خبر تجسمی و موسیقی


تقاضای 200 هنرمند از 30 کشور برای حضور در چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی و انتشار آثاری از کیهان کلهر در سالروز تولدش از جمله خبرهای تجسمی و موسیقی امروز (6 آبان) هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی، در حالی که مهلت ثبت نام و ارسال آثار به چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی هنوز به پایان نرسیده است(16 آبان)، 200 هنرمند از 30 کشور با ارائه بیش از 800 عکس متقاضی حضور در این دوره از جشنواره شدند.

تاکنون آثاری از 30 کشور شامل ایران، برزیل، آلمان، انگلیس، اسلواکی، ویتنام، روسیه، هند، بنگلادش، بحرین، بوسنی، مالزی، صربستان، اسپانیا، ترکیه، اوکراین و .

به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

این جشنواره با استفاده از دبیرخانه دیجیتال مربوط به نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) در ایران برگزار می شود و علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند تا 16 آبان ماه با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.

Sport.

Salon.

Photo نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.

یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران و چهارمین جشنواره عکس ورزشی با همکاری وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پارلمپیک، وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، سازمان صداوسیما، شهرداری تهران و دیگر نهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو خبر تجسمی و موسیقی

دو خبر تجسمی و موسیقی