مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1396 ساعت 08:102017-10-30حوادث

مرد بی رحم نوزاد 2ماهه اش را به دیوار کوبید


مرد 34 ساله ای که در یک اقدام جنون آمیز، نوزاد دو ماهه اش را به دلیل گریه صبحگاهی به دیوار کوبید و او را به طرز فجیعی کشت، صبح روز گذشته در حالی به ارتکاب جنایت اعتراف کرد که با سوالات تخصصی و فنی قاضی ویژه قتل عمد، در چاه عمیق تناقض گویی افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، صبح روز گذشته، قاضی ویژه قتل عمد برای انجام بررسی های میدانی و تحقیق درباره پرونده ای جنایی به یکی از شهرک های حاشیه مشهد عزیمت کرده بود تا در محل ارتکاب جرم به اسناد و مدارک محکمه پسند دست یابد.

در حالی که مقام قضایی از سپیده دم مشغول تحقیق درباره پرونده جنایی بود، ناگهان صدای زنگ تلفن همراه وی، سکوت صبحگاهی را شکست و ماموران انتظامی از ماجرای مرگ مشکوک نوزاد دو ماهه ای در مرکز درمانی خبر دادند.

عقربه های ساعت به هشت صبح نزدیک می شد که قاضی کاظم میرزایی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره جنایی، عازم بیمارستان شهید هاشمی نژاد شدند تا این موضوع را از نزدیک بررسی کنند.

پزشکان بیمارستان در حالی از مرگ پسر دو ماهه خبر دادند که آثار کودک آزاری روی گردن و سر وی مشهود بود.

قاضی با تجربه ویژه قتل عمد با دیدن خراشیدگی کنار گردن و کوفتگی که روی سر بنیامین وجود داشت بلافاصله پی به ارتکاب جنایتی هولناک برد و با استفاده از شیوه های فنی و قضایی به تحقیق در این باره پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد بی رحم نوزاد 2ماهه اش را به دیوار کوبید

مرد بی رحم نوزاد 2ماهه اش را به دیوار کوبید