مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1396 ساعت 09:302017-10-30سياسي

از رانندگانی که جنون سرعت دارند تا جاده های غیر استانداردی که قربانی می گیرند


به راستی چرا این جنون سرعت در بین برخی از رانندگان وجود دارد؟ مگر یک کمربند ایمنی بستن چقدر وقت و زمان می گیرد که با نبستن آن جان خود را در معرض خطر قرار می دهیم.

- هر چند مدت یک بار خبرگزاری ها و رسانه های خراسان جنوبی تیتر می زنند که جاده های خراسان جنوبی باز هم رنگ خون گرفت و یا بیان می کنند که جاده های استان باز هم قربانی گرفت و همه این ها خبر از یک تصادف خونین دیگر و جان باختن هم استانی عزیزی دارد.

در سال های اخیر تلاش های متعددی برای فرهنگ سازی در امر ترافیک و اصلاح سبک زندگی ایرانیان شده است اما با همه این تلاش ها باز هم شاهد تصادفاتی چون تصادف خونین چند روز گذشته در جاده اسدیه در خراسان جنوبی هستیم که در آن سرعت غیر مجاز موجب جان باختن چند هم استانی شد.

به راستی چرا این جنون سرعت در بین برخی از رانندگان وجود دارد؟ قرار است به کدام هدف برسیم که برایش خانواده ای را داغدار عزیزی می کنیم؟ مگر یک کمربند ایمنی بستن چقدر وقت و زمان می گیرد که با نبستن آن جان خود را در معرض خطر قرار می دهیم؟ در این گزارش نگاهی به چرایی عدم اصلاح سبک زندگی در حوزه رانندگی و رخ دادن این تصادفات خونین داریم.

حجت الاسلام علیرضا حسینی امام جمعه درمیان در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: اینکه برای هنگامه سفر دعای معروفی وارد شده، نشان دهنده این است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رانندگانی که جنون سرعت دارند تا جاده های غیر استانداردی که قربانی می گیرند

از رانندگانی که جنون سرعت دارند تا جاده های غیر استانداردی که قربانی می گیرند