مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1396 ساعت 19:152017-10-30سياسي

هویت دار شدن رسانه را محدود نمی کند


مدیر عامل خبرگزاری رضوی با حضور در غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، گفت: رسانه های دارای هویت باید کمک کنند که مردم از آگاهی و سواد رسانه ای برخوردار شوند و همچنین باید به هویت دار شدن رسانه های غیررسمی در فضای مجازی کمک کنند.

- جلال فیاضی با اشاره به گسترش شبکه های اجتماعی در فضای مجازی و تاثیر آن بر رسانه های سنتی، بیان کرد: گسترش شبکه های اجتماعی در فضای مجازی باعث شده که بخشی از مخاطبان رسانه های سنتی ما را به سمت خود بکشاند.

در تمام کشورهای دنیا این فرصت پیش می آید که رسانه های سنتی به سمت رسانه های محلی پیش بروند.

در دنیا هم بخش ملی روزنامه های پرتیراژ سراسری به سمت فضای مجازی و سایت ها پیش می روند و همچنین بخش مکتوب این رسانه ها به سمت رسانه های محلی متمایل می شوند.

مدیرعامل سابق خبرگزاری ایرنا درباره رسانه ها و روزنامه های محلی، گفت: این رسانه ها و روزنامه های محلی به دلیل اینکه به مسائل جزیی مناطق خود می پردازند، مخاطبان خوبی دارند اما نکته ای که در مجموع می تواند به فضای رسانه ای هر کشوری لطمه بزند شبکه های اجتماعی و رسانه های بی هویت است.

او با اشاره به شبکه های اجتماعی و رسانه های بی هویت، اظهار کرد: رسانه های بی هویت به طور مسؤولانه خبرهای خود را منتشر نمی کنند و این امر باعث می شود که فضای رسانه ای دچا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت دار شدن رسانه را محدود نمی کند

هویت دار شدن رسانه را محدود نمی کند