مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1396 ساعت 13:352017-10-31سياسي

بخش های جدا شده آموزش عالی باید به پیکره اصلی بازگردد


سرپرست سابق وزارت علوم با تاکید بر اینکه تکه تکه کردن آموزش عالی به نفع کشور نیست گفت: باید بخش های جدا شده اموزش عالی در دور دولت دوازدهم به پیکره اصلی خودش بازگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدضیا هاشمی در مراسم تودیع و معارفه وزیر علوم که امروز در این وزارتخانه صورت گرفت،اظهار داشت: از نمایندگان مجلس به خاطر رای اعتماد به دکتر غلامی،تشکر کرده و از زحمات دکتر فرجی دانا و دکتر فرهادی تقدیر می کنم.

همچنین از رییس جمهور تشکر می کنم که به بنده اعتماد کرد و مسئولیت سرپرستی وزارت علوم را در دوران گذار از دولت یازدهم تا دوازدهم به من سپرد.

وی در ادامه تصریح کرد: حضور رهبری در راس نظام واقعا برای کشور بخصوص در مقاطع حساس تاثیر گذار است و خوشحالم که فردی دانشمند نیز در راس دولت قرار دارد.

سرپرست سابق وزارت علوم اظهار کرد: دکتر غلامی فردی نمونه، برجسته، مدیر، مدیر و صبور هستند امیدوارم این فرزانگی مدیران در دوره های فنی نیز ادامه داشته باشد، جهانگیری هم اگرچه مهندس است ولی بخشی از مفاهیم اجتماعی را در عرصه سیاست پررنگ کرد و به آموزش عالی هم بسیار اهمیت می دهد.

به گفته دکتر هاشمی، باید به سرمایه اجتماعی و شاخص های آن در وزارت علوم توجه کنیم، یکی از دستاوردهای دولت یازدهم رشد مشارکت اجتماعی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش های جدا شده آموزش عالی باید به پیکره اصلی بازگردد

بخش های جدا شده آموزش عالی باید به پیکره اصلی بازگردد