مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1396 ساعت 15:052017-11-01سياسي

دوحاشیه و یک متن


بازدید روز سه شنبه دریابان علی شمخانی ، دبیر شورایعالی امنیت ملی از نمایشگاه مطبوعات و آن چه در مورد واژه «حصر» مطرح کرد، واکنش های زیادی را در فضای مجازی و رسانه ها به دنبال داشت.

- بازدید روز سه شنبه دریابان علی شمخانی ، دبیر شورایعالی امنیت ملی از نمایشگاه مطبوعات و آن چه در مورد واژه حصر مطرح کرد، واکنش های زیادی را در فضای مجازی و رسانه ها به دنبال داشت.

آن چه در ادامه می خوانید یادداشتی است در همین زمینه که با عنوان دو حاشیه و یک متن در اختیار ایسنا قرار گرفته است: دیروزهم زمان با بازدید دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی از نمایشگاه مطبوعات" که حدود 5 /1 ساعت به طول انجامید در هیاهوی خبرنگاران و مسئولین غرفه های مختلف که تلاش می کردند وی را برای بازدید از غرفه خود دعوت کنند به عادت همیشگی، سلول های خاکستری مغزم را به جذب حاشیه هایی که شاید به نگاه دیگران نیاید معطوف کردم.

دو حاشیه جالب توجه و اظهاراتی که خیلی سریع به تیتر بخش مهمی از رسانه های رسمی کشور، برخی رسانه های خارجی و موضوع اصلی گفت وگوهای رسانه ای در فضای مجازی تبدیل شد.

راستش حاشیه ها برای من نتایج جالبی داشت که غرور خبرنگاری ام را برای درک موضوعاتی که از دید دیگران پنهان مانده بود ارضاء کرد اما اظهارات شمخانی در مورد حصر،ذهن من را مثل هر فعال رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوحاشیه و یک متن

دوحاشیه و یک متن