مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1396 ساعت 15:252017-11-03سياسي

مبارزه با استکبار اولویت اول انبیاء الهی بوده است


امام جمعه شیراز با گرامی داشت 13 آبان، مبارزه با استکبار را از اولویت های اصلی انبیاء الهی دانست و تاکید کرد که تمام پیامبران الهی مردم خود را به مبارزه با مستکبران زمان خود ترغیب می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نمازجمعه 12 آبان، با یادآوری اینکه اولیاء الهی و پیامبران و رهبران بزرگ نظیر حضرت امام(ره) مبارزه با مستکبران و استکبار برخاسته از تفکرات مستکبران را به عنوان اولویت اصلی خود مد نظر داشته و دنبال کرده اند، به بیان خصوصیت های مستکبر از نگاه قرآن پرداخت.

امام جمعه شیراز با تاکید براینکه مقاومت در برابر استکبار امروز به یک فرهنگ عمومی جوامع مختلف خصوصاً جامعه اسلامی ایران بدل شده است، گفت: روز 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی، روزی متعلق به تمام ملت ایران و ملت های مظلوم جهان است.

آیت الله ایمانی با بیان اینکه پیامبران همواره امت خود را با تعابیر مختلف به مبارزه با مستکبران دعوت کرده اند، یکی از ویژگی های مستکبر از نگاه قرآن را، برتر دانستن خود نسبت به دیگران دانست و گفت: آمریکا در مقابله با ملت ایران 2 رویکرد و نقشه اساسی دارد.

او تفرقه افکنی را یکی از رویکردها و نقشه های اصلی آمریکا در مقابله با ملت ایران برشمرد و با بیان اینکه ایجاد تفرقه بین ملت ها همان کاری است که فرعون انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با استکبار اولویت اول انبیاء الهی بوده است

مبارزه با استکبار اولویت اول انبیاء الهی بوده است