مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1396 ساعت 11:502017-11-05سياسي

فتاح: برخی در سمت های سیاسی که قرار می گیرند، دیانت فراموش شان می شود


برخی در سمت های سیاسی که قرار می گیرند، دیانت فراموش شان می شود " رییس کمیته امداد در مراسم چهارمین سالگرد مرحوم حبیب الله عسگراولادی به تبیین ابعاد شخصیتی آن مرحوم پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت خبری کمیته امداد، مهندس سید پرویز فتاح، رییس کمیته امداد در این مراسم که در مجتمع فرهنگی رفاه برگزار شد با بیان اینکه حبیب انقلاب ما یعنی مرحوم عسگراولادی حسن خلق داشت و به اساس و مکتب انقلاب اعتقاد داشت، گفت: رفتار آن مرحوم به گونه ای بود که هر کسی با او نشست و برخواست کرد به انقلاب وفادار شد و اگر اعتماد داشت، بیشتر اعتماد کرد.

وی با اشاره به اینکه مرحوم عسگراولادی سیاست و دیانت را با هم داشت، افزود: متاسفانه امروز برخی ها در سمت های سیاسی که قرار می گیرند، دیانت فراموش شان می شود.

حقیقتا از زمان مدرس به ما گفته اند سیاست ما عین دیانت ماست و رفتار و کردار مرحوم عسگراولادی مصداق همراهی سیاست و دیانت بود، آن بزرگوار سیاست و دیانت را با جان آمیخت.

وی با اشاره به ویژگی یتیم نوازی حضرت علی(ع)،گفت: گرچه خلق حسن و انقلابی گری انسان را بالا می برد اما آنچه انسان را عرشی می کند، امداد گری است همانطور که همه امیرالمومنین(ع) را با یان ویژگی می شناسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتاح: برخی در سمت های سیاسی که قرار می گیرند، دیانت فراموش شان می شود

فتاح: برخی در سمت های سیاسی که قرار می گیرند، دیانت فراموش شان می شود