مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1396 ساعت 12:052017-11-05فرهنگي

برنده رسوایی اخلاقی در هالیوود چه فیلم هایی هستند؟


موج فمینیستی که پس از رسوایی اخلاقی تهیه کننده معروف در هالیوود به راه افتاده، می تواند امتیاز بزرگ فیلم های زن-محور سال در فصل جوایز سینمایی و اسکار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، امسال هاروی واینستین تهیه کننده پرنفوذ آمریکایی هر کجا باشد مطمئنا روز چهارم مارس در مراسم اعطای جوایز سینمایی اسکار حضور نخواهد داشت اما این بدان معنا نیست که تاثیری بر این رویداد مهم سینمایی نخواهد داشت.

رسوایی اخلاقی این تهیه کننده هالیوودی و شکایت بیش از 50 زن از وی به اتهام آزار و اذیت و تجاوز جنسی، موجی در هالیوود به راه انداخته که به زودی خاموش نخواهد شد و به تدریج گریبان چهره های مطرح دیگری چون کوین اسپیسی و داستین هافمن و.

را نیز گرفته و صنعت سینمای آمریکا نیز ناگزیر به مواجهه با این آزار و اذیت های پنهانی و دیگر مسائل مرتبط با تبعیض جنسی است.

با شروع فصل جوایز سینمایی و در حالی که چندین فیلم در تلاش برای جلب توجه هستند، بیشتر توجهات به سمت صدای زنان (و برخی مردانی) جلب شده که به شرایطی معترض هستند که از هاروی واینستین و امسال او طی این سال ها حفاظت می کرده است.

سینتیا سواتز استراتژیست و مشاور فصل جوایز سینمایی از نشریه آبزرور درباره تاثیرات رسوایی های اخیر گفت: برای خبرنگارانی که جوایز اسکار را پوشش می دهند، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنده رسوایی اخلاقی در هالیوود چه فیلم هایی هستند؟

برنده رسوایی اخلاقی در هالیوود چه فیلم هایی هستند؟