مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1396 ساعت 16:202017-11-06اقتصادي

هنوز سرمایه گذار مجوزهای زیست محیطی پالایشگاه شیروان را دریافت نکرده است


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: هنوز سرمایه گذار مجوزهای زیست محیطی برای احداث پالایشگاه بنزین یورو4 را دریافت نکرده است.

- علی اصغر مطهری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در حال حاضر گزارش اولیه برای ساخت این واحد تولیدی به سازمان حفاظت محیط زیست ارسال شده و تایید نهایی اولیه نیز از سوی سازمان ارسال شده است، اما باید یک سری اقدامات دیگری نیز انجام و به سازمان ارسال می شد که تاکنون این امر انجام نشده است و سازمان حفاظت محیط زیست نتوانسته مجوزهای نهایی را صادر کند.

حسینی، رییس اداره طرح و برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی نیز در ادامه با اشاره به اینکه در شهرستان شیروان دو طرح تولید بنزین و یا فرآورده های نفتی در حال اجراست، اظهار کرد: یکی از این طرح ها توسط شرکت صنعت کیمیای دناست که همچنان در کش و قوس استعلامات زیست محیطی است.

شرکت دیگر، عمران توسعه بدر است که در حال حاضر مجوزهای زیست محیطی و تامین خوراک را دریافت کرده و هم اکنون در حال اخذ زمین هستند.

حسینی تاکید کرد: هر دو شرکت دارای جواز تاسیس هستند اما روند فعالیت آن ها بسیار کند است.

سیاوش وحدت مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی نیز در ادامه بیان کرد: از آنجایی که محیط زیست با ساخت پالایشگاه بنزین یورو 4 در شهرک صنعتی شیروان مخالفت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز سرمایه گذار مجوزهای زیست محیطی پالایشگاه شیروان را دریافت نکرده است

هنوز سرمایه گذار مجوزهای زیست محیطی پالایشگاه شیروان را دریافت نکرده است