مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1396 ساعت 18:052017-11-07اجتماعي

عملیات خدمات رسانی به زائران و مسافران مراسم معنوی اربعین 96 توسط شهرداری منطقه 5


با استقرار اکیپ های خدمات شهری، رفت و روب، خدمات فرهنگی و مناسبتی و خدمات پذیرایی در قالب 400 نیروی اجرایی و خدماتی در 150 هکتار از اراضی سایت مرزی مهران از سوم مهرماه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا شرفی قائم مقام شهردار منطقه و رییس ستاد اربعین منطقه 5 گفت: همزمان با استقرار ستاد خدمات رسانی اربعین شهرداری منطقه 5 در نقطه صفر مرزی مهران در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع در محل ورودی به خاک عراق، عملیات رفت و روب؛ دفع و انتقال روزانه حدود شش تن انواع زباله در سه شیفت کاری آغاز شد.

اجرای برنامه آموزشی و فرهنگی نذر نظافتی با همکاری زائران اربعین امسال معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در راستای اشاعه فرهنگ عاشورا و اطلاع رسانی لحظه به لحظه به زائرین و عابران اربعین با برپایی سن نمایش و استقرار یک دستگاه نمایشگر عریض در کنار پایانه مرزی مهران همه روزه همزمان با پخش کلیپ های مذهبی نسبت به اجرای برنامه های مناسبتی و مذهبی شامل (اجرای روایت گری، پرده خوانی، مداحی، تواشیح و.

) اقدام می کند.

اجرای زنده تواشیح توسط گروه اسراء گروه تواشیح اسراء شامل 5 نفر از نوجوانان خوش صدا و هنرمند کشورمان برای اولین مرتبه با اجرای چند قطعه دلنشین تواشیح با مضمون مدافعان حرم و در مدح و ستایش امام حسین (ع) و یارانش همه روزه در دو نوبت همز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات خدمات رسانی به زائران و مسافران مراسم معنوی اربعین 96 توسط شهرداری منطقه 5

عملیات خدمات رسانی به زائران و مسافران مراسم معنوی اربعین 96 توسط شهرداری منطقه 5