مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1396 ساعت 14:112017-11-08اقتصادي

قائم مقام سازمان عشایر ایران: 204 شرکت تعاونی عشایری در کشور وجود دارد


در حال حاضر 22 اتحادیه استانی و 204 شرکت تعاونی عشایری در کشور وجود دارد که امورات مربوط به جامعه عشایری را انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قزوین، شاپور علایی مقدم در دیدار با ابوالفضل یاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین که با حضور علی اکبر متقی فرد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین انجام شد، گفت: حمایت از تعاونی های عشایری می تواند در افزایش درآمد و اشتغالزایی نقش بسزایی داشته باشد و دولت نیز حمایت خوبی از این تعاونی ها انجام داده است.

وی اظهار داشت: تنوع اقلیمی و بستر مستعدی که در استان قزوین وجود دارد این ظرفیت را ایجاد کرده که با برنامه ریزی و حمایت کارهای خوبی را برای عشایر انجام داد که یکی از آنها ایجاد و تشکیل تعاونی عشایری است.

تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه 17 مورد از احکام در خصوص عشایر است که این امر انگیزه و اشتیاق را برای حمایت و خدمت رسانی بیشتر به جامعه عشایری را دو چندان کرده است.

قائم مقام سازمان عشایر ایران گفت: عشایر کوچنده در مسایلی همچون سوخت رسانی ، آبرسانی و کمک های بهداشتی ، انرژی های نو نیازمند خدمات رسانی بهتری هستند که باید گامهای مثبتی در این راستا برداشته شود.

علایی افزود: در کل کشور سهم اعتبار روستایی 90 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده که این میزان اعتبار برای جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام سازمان عشایر ایران: 204 شرکت تعاونی عشایری در کشور وجود دارد

قائم مقام سازمان عشایر ایران: 204 شرکت تعاونی عشایری در کشور وجود دارد