مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1396 ساعت 13:202017-11-10فرهنگي

بهناز جعفری بازیگر «پاسیو» شد


بهناز جعفری در فیلم سینمایی «پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی که این روزها آخرین مراحل پیش تولید خود را پشت سر می گذارد، ایفای نقش خواهد کرد.

- بهناز جعفری در فیلم سینمایی پاسیو به کارگردانی مریم بحرالعلومی که این روزها آخرین مراحل پیش تولید خود را پشت سر می گذارد، ایفای نقش خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم سینمایی پاسیو به کارگردانی مریم بحرالعلومی و تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده آخرین روزهای پیش تولید را پشت سر می گذارد و بهناز جعفری به عنوان یکی از نقش های اصلی در نخستین فیلم مریم بحرالعلومی حضور خواهد داشت و به زودی بازیگران دیگری نیز به مجموعه عوامل این فیلم اضافه و معرفی خواهند شد.

پاسیو که قصه ای زنانه را در بستر شهر روایت می کند، بر اساس فیلمنامه ای با عنوان زنگ پشت بام نوشته حامد قاسمی ساخته خواهد شد.

مریم بحرالعلومی کارگردان این فیلم سینمایی فرزند زنده یاد ابراهیم بحرالعلومی، تحصیلکرده رشته سینما در دانشگاه استانبول و عضو انجمن برنامه ریزان و دستیاران کارگردان خانه سینمای ایران است که از سال 1384 تاکنون به صورت حرفه ای وارد سینما شده و با عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز با کارگردان های بسیاری کسب تجربه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهناز جعفری بازیگر «پاسیو» شد

بهناز جعفری بازیگر «پاسیو» شد