مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1396 ساعت 15:002017-11-11سياسي

اظهارات مرضیه برومند در سالروز تولد دنیا فنی زاده


مرضیه برومند همزمان با سالروز تولد دنیا فنی زاده گفت: جالب است که معمولا برای خیلی از کسانی که درگذشته اند مثل مرتضی احمدی، می گوییم "یادش گرامی" اما برای یادآوری اینکه دنیا فنی زاده دیگر در میان ما نیست، - مرضیه برومند همزمان با سالروز تولد دنیا فنی زاده گفت: جالب است که معمولا برای خیلی از کسانی که درگذشته اند مثل مرتضی احمدی، می گوییم "یادش گرامی" اما برای یادآوری اینکه دنیا فنی زاده دیگر در میان ما نیست، چیزی جز افسوس و دلخراشی نمی توان گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هنوز یک سال از درگذشت دنیا فنی زاده ـ هنرمند عروسک گردان ـ و فرزند پرویز فنی زاده که مانند پدرش پیش از 50 سالگی از دنیا رفت نمی گذرد.

او که متولد 20 آبان ماه سال 1346 بود باید امروز تولد 50 سالگی خود را جشن می گرفت، اما سرطان امانش نداد و این هنرمند که سال ها با هنر خود عروسک های زیادی را زنده کرده بود، دی ماه سال گذشته پس از 10 سال تسلیم بیماری شد و رفت.

مرضیه برومند که تجربه کارگردانی مجموعه ها و فیلم های عروسکی زیادی را دارد، به بهانه سالروز تولد وی در گپ و گفتی کوتاه با ایسنا این طور از دنیا فنی زاده یاد کرد: "دنیا" را از بچگی می شناختم و خیلی تلخ است که هم پدرش زود از دنیا رفت و هم خودش.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات مرضیه برومند در سالروز تولد دنیا فنی زاده

اظهارات مرضیه برومند در سالروز تولد دنیا فنی زاده