مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 17:312017-11-20ورزشي

مدیر تیم های ملی کوراش: رقیب اصلی ایران در مسابقات جهانی کوراش ازبکستان است


رقیب اصلی ایران در مسابقات جهانی کوراش ازبکستان است.

- کوروش خسرویار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد گفت: رقابت های جهانی کوراش از 10 تا 14 آذرماه به میزبانی ترکیه برگزار می شود.

وی با اشاره به میزبانی بجنورد در رقابت های قهرمانی کوراش جوانان آسیا در چند ماه پیش، افزود: به دلیل برگزاری این میزبانی با اجازه فدراسیون، فارغ از روند انتخابی یک تیم کامل از خراسان شمالی اعزام می شود و یک تیم نیز بعد از انجام مسابقات انتخابی در سطح کشور برگزیده شد و در نهایت ایران با 14 نفر در قالب دو تیم 7 نفره در این رقابت ها حاضر خواهد شد.

مدیر تیم های ملی کوراش، بهزاد وحدانی در 60 کیلوگرم، مصطفی دلیریان در 66 کیلوگرم، الیاس پاک دل در 73 کیلوگرم، الیاس علی اکبری در 81 کیلوگرم، حامد رشیدی در 90 کیلوگرم، احمد جفا کش مقدم در 100 کیلو و سعید قاسمی در وزن مثبت 100 کیلوگرم را نفرات تیم اعزامی خراسان شمالی عنوان کرد.

دبیر کوراش کشور گفت: علی قلی پور در وزن 60 کیلوگرم، قنبر علی قنبری وزن 66، امید تیزتک وزن 73، مجتبی اسکندری وزن 81، مجتبی زمانی مقدم وزن 90، مجتبی نیک بین وزن 100 و جعفر پهلوان در وزن مثبت 100 کیلوگرم اعضای تیم کشوری اند.

خسرویار در ادامه اظهار داشت: مرحله نهایی اردوی آمادگی اعضای تیم استان خراسان رضوی از تاریخ 24 آبان ماه در محل خانه جودوی مجموعه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر تیم های ملی کوراش: رقیب اصلی ایران در مسابقات جهانی کوراش ازبکستان است

مدیر تیم های ملی کوراش: رقیب اصلی ایران در مسابقات جهانی کوراش ازبکستان است