مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت 17:352017-11-20سياسي

حبیبی: اهتمام بیشتر به اجرای سیاست های کلی پیشگیری از سوانح طبیعی ضروری است


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به زلزله غرب کشور گفت: اهتمام بیشتر به اجرای سیاست های کلی پیشگیری از سوانح طبیعی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب اظهار کرد: بیش از 10 سال از ابلاغ سیاست های کلی پیشگیری و کاهش خطرات ناشی از سوانح طبیعی و حوادث غیرمترقبه می گذرد اما اهتمام چندانی نسبت به اجرای آن صورت نگرفته است.

امیدواریم مقامات دولتی بیش از گذشته به این مهم بپردازند.

وی افزود: کشور ما در نوار زلزله قرار دارد و هر روز گوشه ای از کشور می لرزد.

اگر هزینه هایی که برای جبران خسارت این زلزله ها صرف می شود، برای اجرای سیاست های کلی در مورد سوانح طبیعی و حوادث غیرمترقبه صرف می شد، قطعا به صلاح نزدیکتر بود، در عین حال که جبران سریع خسارات زلزله فعلی هم در اولویت کامل است.

حبیبی با انتقاد از اظهارات معاون اول رییس جمهور در عین حال خاطرنشان کرد: ما براساس اطلاعاتی که داریم، لازم می دانیم از اقدامات مقامات کشوری، لشکری و هلال احمر و هموطنان عزیز بعد از وقوع زلزله تشکر کنیم و افزایش این اهتمام را خواستار شویم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به جلوگیری خزانه داری کل آمریکا از ارسال کمک های نقدی ایرانیان مقیم این کشور، تصریح کرد: خصومت دولت آمریکا با ملت ایران بر کسی پوشیده نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبیبی: اهتمام بیشتر به اجرای سیاست های کلی پیشگیری از سوانح طبیعی ضروری است

حبیبی: اهتمام بیشتر به اجرای سیاست های کلی پیشگیری از سوانح طبیعی ضروری است