مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 11:362017-11-21فرهنگي

اکران فیلم سینمایی وقتی برگشتیم با حضور رسانه ها و سینماگران


اکران خصوصی فیلم سینمایی وقتی برگشتم به کارگردانی وحید موساییان شب گذشته دوشنبه 29 آبان با حضور اهالی سینما و رسانه در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، اکران خصوصی فیلم سینمایی وقتی برگشتم به کارگردانی وحید موساییان شب گذشته دوشنبه 29 آبان با حضور اهالی سینما و رسانه در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

وحید موساییان پیش از نمایش این فیلم با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه و تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان گفت: خوشحالم که فیلم وقتی برگشتم بزودی اکران می شود و امیدوارم شرایطی فراهم شود که همه فیلمهای پشت اکران مانده نیز به نمایش در بیایند و عدالت و برابری بلاخره روزی و روزگاری درسینما اجرا شود وی ادامه داد : از علی سرتیپی که شرایط اکران فیلم را فراهم کرد سپاسگذارم همچنین از شرکت توسعه پیام شهری سروش که به ثمر رسیدن فیلم تاثیرداشتند سپاسگذارم .

در ادامه وحید موساییان کارگردان فیلم از عوامل فیلم دعوت کرد تا به روی سن بیایند.

احترام برومند بازیگر فیلم نیز با اشاره به لزلزه اخیر غرب کشور گفت : از طرف خودم و دوستانم در گروه سازندگان فیلم وقتی برگشتم به درگذشتگان زلزله اخیر کرمانشاه تسلیت می گویم و خواهش می کنم که فکر آینده و فردای بعد از زلزله و هموطنان زلزله زده باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران فیلم سینمایی وقتی برگشتیم با حضور رسانه ها و سینماگران

اکران فیلم سینمایی وقتی برگشتیم با حضور رسانه ها و سینماگران